Sorting
Source
Katalog centralny
(26)
Form of Work
Książki
(26)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(26)
unavailable
(1)
Branch
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(4)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(16)
Author
Bachmann Kremena
(1)
Bednarczyk Jan L. (1950- ). Red
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Borucki Artur
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Bukowski Sławomir (1956- ). Red
(1)
Czechowska Dorota. Red
(1)
Dawidowicz Dawid (ekonomia)
(1)
Grabowska Magdalena (ekonomia)
(1)
Hens Thorsten
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Jajko Beata
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kozłowski Waldemar Ryszard
(1)
Koźliński Tomasz
(1)
Kurleto Małgorzata Halszka
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kłos Monika (ekonomia)
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Nawrot Wioletta
(1)
Noga Marian (1946- )
(1)
Nowak Maciej Jacek. Red
(1)
Olczyk Magdalena (ekonomia)
(1)
Pawlik Kazimierz
(1)
Potocka Karolina
(1)
Pruchnicka-Grabias Izabela. Red
(1)
Przybylska-Kapuścińska Wiesława (1947- ). Red
(1)
Roth Gérard (1955- )
(1)
Skotarczak Teodor. Red
(1)
Sobol Marzena
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Spyra Zbigniew
(1)
Stawicka Magdalena
(1)
Zenderowski Radosław (1974- )
(1)
Year
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(15)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(26)
Language
Polish
(26)
Audience Group
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Turystyka
(2)
Usługi
(2)
Aborygeni Australii
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekoturystyka
(1)
Franchising
(1)
Indianie
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Maorysi
(1)
Motywacja pracy
(1)
Organizacja
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Strony WWW
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Poradnik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
26 results Filter
Book
In basket
(ABC Przedsiębiorcy)
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych rozpoczęciem, a następnie prowadzeniem działalności gospodarczej. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by poprawnie przygotować dokumenty niezbędne do uruchomienia przedsiębiorstwa w poszczególnych urzędach zobowiązanych do rejestracji firmy. Przedstawiono szczegółowo każdy etap procedury rejestracyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 65 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2025)
There are copies available to loan: sygn. 657 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Współcześnie na rynku pracy na tradycyjne czynniki, kształtujące popyt na pracę i jej podaż oddziałują procesy globalizacji i integracji. Procesy te wpływają na gospodarkę, jej charakter oraz czynniki wzrostu, modyfikują model zatrudnienia i pracy. Czynią to w różnym zakresie i w różnym stopniu, w zależności m.in. od stopnia rozwoju społeczno-gospodarczego danego kraju, jego struktury produkcyjnej i możliwości adaptacyjnej. Także polski rynek pracy podlega tym oddziaływaniom zarówno w odniesieniu do popytu jak i podaży. Wstąpienie Polski do Unii Europejskiej spowodowało wzrost eksportu i napływ środków z funduszy unijnych, co doprowadziło do szybkiego wzrostu gospodarczego. Zjawiska te spowodowały, że przedsiębiorstwa zaczęły odważniej przeznaczać środki na inwestycje, które napędzały popyt wewnętrzny oraz spowodowały wzrost popytu na pracę. Efektem tego był jest wzrost zatrudnienia w sektorze przedsiębiorstw w Polsce. Niniejsza książka jest prezentacją badań przedstawicieli z ośrodków naukowych z całej Polski. Autorzy w swoich opracowaniach podjęli się analizy teoretycznej i empirycznej, poruszając istotne kwestie związane z rynkiem pracy w Polsce. Należą do nich: * rynek pracy w województwach polskich * stopa bezrobocia w Polsce i w innych krajach Unii Europejskiej * kształcenie kapitału ludzkiego a potrzeby rynku pracy * migracje zagraniczne * aktywność zawodowa osób starszych i niepełnosprawnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 85 (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Fachowe)
Form of Work
Subject
Genre/Form
Tytuł serii
Na s. red. błędny .
Bibliogr. s. 131-139.
W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne.Zaprezentowano w niej:współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką, zarys rozwoju struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką w Polsce,stan obecny struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką w Polsce na szczeblach: ogólnokrajowym, regionalnym i lokalnym,otoczenie zewnętrzne (w tym organizacje międzynarodowe i struktury zagraniczne) a rozwiązania organizacyjne w Polsce.Książka jest kierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym:studentów kierunku "Turystyka i rekreacja" i innych, na których realizowane są specjalności o profilu turystycznym lub wybrane treści programowe z zakresu turystyki,praktyków, zajmujących się problematyką promocji i rozwoju funkcji turystycznej.Publikacja jest swoistym podsumowaniem przeobrażeń w systemie organizacji i zarządzania turystyką w Polsce w pierwszych latach XXI wieku.
Spis zastosowanych akronimów * Wprowadzenie * Rozdział 1 * Zarys rozwoju struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką * w Polsce do 2000 r. * 1.1. Turystyka w strukturach organizacyjnych do 1918 r * 1.2. Organizacja i zarządzanie turystyką w okresie międzywojennym * 1.3. Organizacja i zarządzanie turystyką w latach 1945-1999 * Rozdział 2 * Współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką * 2.1. Destination Marketing (Management) Organisations (DM0) - nowoczesne struktury organizacyjne w turystyce * 2.2. Charakterystyka zadań i kompetencji najważniejszych podmiotów * tworzących współczesne systemy organizacji i zarządzania turystyką * Rozdział 3 * Organizacja i zarządzanie turystyką na szczeblu ogólnokrajowym * 3.1. Turystyka w strukturze administracji i zarządzania państwem * 3.2. Narodowa administracja turystyczna (NTA) * 3.3. Narodowa organizacja turystyczna (NTO) * 3.4. Organizacje samorządu gospodarczego i stowarzyszenia turystyczne * Rozdział 4 * Organizacja i zarządzanie turystyką na szczeblu regionalnym * 4.1. Turystyka w wojewódzkich jednostkach samorządu terytorialnego * 4.2. Regionalne organizacje turystyczne (ROT) * 4.3. Inne podmioty systemu zarządzania turystyką na szczeblu regionalnym * Rozdział 5 * Organizacja i zarządzanie turystyką na szczeblu lokalnym * 5.1. Turystyka w powiatowych i gminnych jednostkach samorządu * terytorialnego * 5.2. Lokalne organizacje turystyczne (LOT) * 5.3. Inne podmioty systemu zarządzania turystyką na szczeblu lokalnym * Rozdział 6 * Otoczenie międzynarodowe i jego wpływ na system organizacji * i zarządzania turystyką w Polsce * 6.1. Globalizacja a współczesne systemy organizacji i zarządzania turystyką * 6.2. Rola i wpływ organizacji międzynarodowych na system zarządzania * turystyką * Rozdział 7 * Polski model organizacji i zarządzania turystyką na tle rozwiązań stosowanych * w innych krajach europejskich. * 7.1. Region Skandynawski * 7.2. Region Bałtycki * 7.3. Region Wysp Brytyjskich * 7.4. Region Zachodnioeuropejski * 7.5. Region Alpejski * 7.6. Region Środkowoeuropejski * 7.7. Region Wschodnioeuropejski * 7.8. Region Czarnomorski * 7.9. Region Śródziemnomorski * 7.10. Kierunki zmian w systemach organizacji i zarządzania turystyką - analiza porównawcza * Zakończenie * Bibliografia * Spis tabel * Spis rysunków
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. BP 338.48 (1 egz.)
Kaucja: 29,25 zł
No cover
Book
In basket
Na s. red. błędny ISBN pierwszego wydawcy oraz ISBN błędnie przypisany drugiemu wydawcy.
Bibliogr. s. 116-118, netogr. s. 119-121.
Nagroda w Konkursie im. Mariana Kantona, 2003
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 13.A (3 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 12.E (3 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: ? zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; ? obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; ? formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;? poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Dlaczego warto studiować podręcznik? Robert Korzeniowski w pierwszym rozdziale książki dowodzi, że sukces jest bezpośrednio związany z profesjonalizacją i działaniami przedsiębiorczymi. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Przedmowa - Małgorzata Bednarczyk * Wprowadzenie - Robert Korzeniowski o profesjonalizacji współczesnego sportu i przedsiębiorczości - Robert Korzeniowski * Rozdział 1: Co to jest przedsiębiorczość? - Małgorzata Bednarczyk * 1.1. Pojęcie przedsiębiorczości * 1.2. Proces przedsiębiorczości * 1.3. Typy przedsiębiorczości * Bibliografia * Rozdział 2: Przedsiębiorczość organizacyjna * 2.1. Przedsiębiorcza orientacja firmy - organizacyjne uczenie się - Jarema Batorski * 2.2. Przedsiębiorczość jako proces zarządzania wiedzą - Jarema Batorski, Joanna Skrzypczak * Bibliografia * Rozdział 3: E-przedsiębiorczość * 3.1. Formalno-prawne uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego w sieci - Sebastian Kopera * 3.2. Jak założyć e-biuro podróży? - Sebastian Kopera, Jacek Panek * 3.3. Cyfrowe instrumenty przedsiębiorczości turystycznej - Sebastian Kopera * Bibliografia * Rozdział 4: Współczesny rynek turystyczny * 4.1. Specyfika rynku turystycznego - Małgorzata Bednarczyk * 4.2. Jakość i personel w przedsiębiorczości turystycznej - Ewa Wszendybył-Skulska * 4.3. Bezpieczeństwo produktów i usług w turystyce - Marta Najda-Janoszka * 4.4. Opisy przypadków: jak zapewnić bezpieczeństwo żywności? * Bibliografia * Rozdział 5: Zarządzanie marketingowe - Ewa Grabińska * 5.1. Znaczenie marketingu dla menadżerów turystyki * 5.2. Koncepcja marketingu-mix dla „hotelu 4*” w Krakowie * 5.3. Plan marketingowy w przedsiębiorstwie turystycznym * 5.4. Badania marketingowe na rynku turystycznym * 5.5. Budowa marki firmy turystycznej * Bibliografia * Rozdział 6: Planowanie i finanse w firmach turystycznych * 6.1. Plan biznesu - Jacek Chudzik * 6.2. Podatki w biznesie turystycznym - Zbigniew Michalik * Bibliografia * Rozdział 7: Instytucje wspierające przedsiębiorczość w turystyce * 7.1. Franchising - Marek Świerad * 7.2. Turystyczny samorząd gospodarczy - Jarema Batorski * 7.3. Klastry i inkubatory przedsiębiorczości - Jacek Gancarczyk * 7.4. Wsparcie funduszy Unii Europejskiej - Jacek Gancarczyk * Bibliografia * Rozdział 8: Przedsiębiorczość międzynarodowa - przykłady rynków i firm na Ukrainie i w Federacji Rosyjskiej * 8.1. Uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego na Ukrainie - Mariusz Żurek * 8.2. Rynek i przedsiębiorstwo turystyczne w Federacji Rosyjskiej - Grzegorz Sroślak * Bibliografia * Załączniki
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 53688 (1 egz.)
Kaucja: 41,76 zł
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 243-248.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 14.0 (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 195-203, wykaz aktów prawnych s. 204.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 15.A (3 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 14.B (4 egz.)
Book
In basket
(Psychologia Biznesu dla Menedżerów)
Bibliografia na stronach 289-293.
„Psychologia rynku dla doradców finansowych" to kompleksowy przewodnik, który stanowi bardzo cenne źródło informacji o praktycznych narzę­dziach, pomocnych w wykonywanej pracy doradcy finansowego. W książce przedstawiono aktualne wyzwania, jakie stoją przed bankowością i po­średnikami finansowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tego, jak ważną rolę odgrywa psychologia w pracy doradców finansowych. Wiele miejsca poświęcono opisowi różnorodnych pułapek psychologicznych (inklinacji behawioralnych), które napotykają doradcy finansowi podczas obsługi klienta, a także ich wpływu na konstrukcję procesu decyzyjnego i doboru instrumentów do portfela inwestycyjnego klienta. W publikacji można znaleźć wiele wskazówek na temat, jak przy wykorzystaniu wiedzy z zakresu psychologii finansowej można stworzyć narzędzia niezbędne do określenia psychologicznego profilu ryzyka klienta i tym samym lepiej zdywersyfikować ryzyko portfela aktywów. Zawiera ona również omówienie produktów finansowych, w tym instrumentów strukturyzowanych, oraz sposoby ich analizy zarówno ze strony tradycyjnych finansów opar­tych na teorii oczekiwanej użyteczności, jak i psychologii finansów bazującej na teorii perspektywy. Prezentując dynamikę budowy nowych produktów finansowych autorzy ukazują różne koncepcje wyboru i przebudowy portfela instrumentów finansowych opartych o meandry psychologii finansów. Ostatnie rozdziały książki poświęcone są kwestii kompleksowego zarządzania bogactwem klientów przez doradców finansowych i dostarczają wska­zówek na temat tego, jak powinien wyglądać proces doradczy, aby w pełni wykorzystać potrzeby i oczekiwania klientów, uwzględniając zarządzanie indywidualnymi aktywami/pasywami, cykl życia, rozpoznawanie profilu ryzyka oraz wdrażanie strategii zarządzania bogactwem klientów. Książka „Psychologia rynku dla doradców finansowych" przedstawia m.in.: - Jak rozpoznać profil ryzyka danego klienta? - Jak wybrać optymalną alokację aktywów dostosowaną do profilu ryzyka danego klienta? - Które produkty inwestycyjne są optymalne z punktu widzenia podstaw psychologicznych klienta? - W jakiej sytuacji lepszą decyzją jest przebudowa portfela w trakcie procesu inwestycyjnego, a kiedy należałoby wyjść z rynku lub podjąć większe ry­zyko? - Jakie są powszechnie stosowane zasady w zakresie obsługi klientów i w jakich sytuacjach nie należy ich stosować? - Jak dopasować alokację aktywów do konkretnego etapu życia klienta? „Psychologia rynku dla doradców finansowych", poprzez zaprezentowanie wielu praktycznych przykładów umożliwia doradcom poprawę jakości ofero­wanych przez nich usług, na każdym etapie procesu zarządzania bogactwem klientów. (opis wydawcy).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 59124 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 18.C (3 egz.)
Book
In basket
Na okł.: Czy i kiedy rząd powinien emitować dług publiczny?.
Bibliogr. s. 207-214.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 14.C (3 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 18.B (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 173.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 21.0 (3 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wyd. 1., (dodr.). - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2009. - 134 s. : il. ; 24 cm.
(HR - CeDeWu)
Bibliogr. s. 131-134.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 18.C (3 egz.)
Book
In basket
(HR)
Bibliogr. s. 131-134.
W publikacji Autor przedstawia praktyczne podejście do procesu motywowania w oparciu o szereg narządzi diagnostycznych, umożliwiających pomiar badanego procesu, a tym samym analizę i diagnozę celem jego optymalizacji. Oprócz doboru środków motywujących istotną kwestią są uwarunkowania procesu motywacyjnego dotyczące takich obszarów, jak: przywództwo, dopasowanie pracownika do treści pracy, czy wytworzenie pozytywnego klimatu organizacyjnego. Należy przy tym pamiętać, iż podstawą motywowania w każdej organizacji powinien być szacunek do pracownika, oraz stworzenie mu możliwości zaspokojenia potrzeby samorealizacji.W publikacji omówiono następujące obszary związane z poruszaną problematyką:teoretyczne podstawy i teorie motywacji pracowników,istotne uwarunkowania motywacji pracowników,praktyczne narzędzia analizy motywacji pracowniczej,ocena efektywności motywacji pracowniczej.Motywowanie jako jedna z głównych funkcji kierowania ludźmi, stanowi obecnie o perspektywie rozwoju organizacji. Dlatego też istotnym wyzwaniem dla praktyków jest poszukiwanie narzędzi umożliwiających pomiar motywacji oraz określenie jej związku przyczynowo-skutkowego z efektywnością organizacji w aspekcie ilościowym oraz jakościowym.
Wprowadzenie * Rozdział 1 * Istota motywacji pracowniczej * 1.1. Pojęcie motywacji * 1.2. Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego * 1.2.1. Typ pracownika w organizacji * 1.2.2. Osobowość pracownika * 1.2.3. Gotowość pracownika do działania * 1.3. Proces motywacyjny * 1.4. System motywacyjny * 1.5. Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją * 1.5.1. Teorie potrzeb * 1.5.2. Teorie procesu * Rozdział 2 * Istotne uwarunkowania procesu motywowacyjnego * 2.1. Przywództwo w procesie motywowania * 2.2. Klimat organizacyjny * 2.3. Struktura zadań wykonywanych przez pracowników * Rozdział 3 * Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania * 3.1. Analiza potencjału pracowniczego * 3.1.1. Analiza cech osobowych pracowników * 3.1.2. Analiza poziomu kompetencji pracowniczych * 3.2. Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji * 3.3. Analiza poziomu zadowolenia pracowników * 3.4. Analiza klimatu organizacyjnego * 3.5. Analiza nastawień kadry kierowniczej * 3.6. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi * Rozdział 4 * Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji * 4.1. Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji * 4.2. Ocena efektywności procesu motywowania pracowników * 4.3. Mierniki efektywności procesu motywacyjnego * 4.4. Wartość procesu motywacyjnego * 4.5. Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 153-160. Netografia s. 161.
Rozdział 1 * Historyczne i kulturowe tło rdzennych społeczeństw Australii, Nowej Zelandii i Kanady * 1.1. Uwagi wstępne * 1.2. Wczesna historia i opis kultur rdzennych społeczeństw Australii, Nowej Zelandii i Kanady * 1.2.1. Aborygeni australijscy * 1.2.2. Maorysi nowozelandzcy * 1.2.3. Indianie kanadyjscy * 1.3. Współczesna historia i problemy społeczne rdzennej ludności Australii, Nowej Zelandii i Kanady * 1.3.1. Australia * 1.3.2. Nowa Zelandia * 1.3.3. Kanada * Rozdział 2 * Problematyka prawna rdzennych społeczeństw Australii, Nowej Zelandii i Kanady * 2.1. Status prawny rdzennej ludności Australii, Nowej Zelandii i Kanady w świetle prawa międzynarodowego * 2.2. Status prawny rdzennej ludności w świetle prawa państwowego Australii, Nowej Zelandii i Kanady * 2.2.1. Walka o ziemię przodków i o odszkodowania * 2.2.2. Prawo obejmujące związki turystyki i kultury rdzennej ludności * Australii, Nowej Zelandii i Kanady * Rozdział 3 * Modele zarządzania ginącymi kulturami w praktyce: Australii, * Nowej Zelandii i Kanady * 3.1. Zarządzanie wspólne przez rząd i rdzenną społeczność - przykład australijski * 3.2. Zarządzanie kulturą przez rdzenną społeczność - przykład nowozelandzki * 3.3. Zarządzanie rdzenną kulturą przez rząd - przykład kanadyjski * Rozdział 4 * Polityka turystyczna państwa a ochrona kultury rdzennej ludności Australii, Nowej Zelandii i Kanady * Rozdział 5 * Turystyka zrównoważona a ginące kultury Australii, Nowej Zelandii i Kanady
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 54047 (1 egz.)
Kaucja: 41,76 zł
Book
In basket
Bibliogr. s. 227-234.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 15.0 (7 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 09.0 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again