Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Janowska Iwona
(1)
Lipińska Ewa (filolożka)
(1)
Seretny Anna (1962- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele języków obcych
(1)
Temat
Język polski
(1)
Języki
(1)
Metodyka
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Planowanie lekcji języka obcego : podręcznik i poradnik dla nauczycieli języków obcych / Iwona Janowska. - [Dodruk]. - Kraków : Universitas, copyright 2010. - 191, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Metodyka Nauczania Języka Polskiego jako Obcego ; 8)
Informacja o dodruku na stronie wydawcy.
Na stronie redakcyjnej i okładce błędnie zapisany ISBN: 97883-242-3046-4.
Bibliografia.
Tematyka publikacji wpisuje się w szeroki kontekst zagadnień związanych z przygotowaniem się nauczyciela do zajęć z języka obcego. Część teoretyczna omawia istotę i rolę planowania dydaktycznego w odniesieniu do działu programowego, jednostki metodycznej, lekcyjnej i zadaniowej. W części drugiej zamieszczono propozycję planu wynikowego oraz przykłady konspektów lekcji języka polskiego jako obcego. Publikacja pokazuje praktyczny aspekt nauczycielskich działań planistycznych opartych na zasadach podejścia zadaniowego ESOKJ. Adresowana jest do nauczycieli języków obcych oraz studentów przygotowujących się do podjęcia pracy w tym zawodzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19036 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodyka Nauczania Języka Polskiego jako Obcego ; 4)
U góry strony tytułowej i okładki: metodyka nauczania.
Kontynuacja: "ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego".
Bibliografia przy rozdziałach.
Wobec zmian w glottodydaktyce, zwrócenia uwagi na sprawności językowe, a przede wszystkim na kształcenie kompetencji komunikacyjnej, a także wzrastającej roli standaryzacji i certyfikacji, wydanie książki z zakresu dydaktyki jest przedsięwzięciem cennym i pożądanym (...) Ze względu na zakres podjętej problematyki, ujęcie metodologiczne, wartość merytoryczną i analityczną książka może stać się kompendium wiedzy z zakresu dydaktyki języka polskiego jako obcego. Powinna wejść na stałe do podstawowej literatury przedmiotu. [prof. Urszula Żydek-Bednarczuk].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16568 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej